Hoofdinhoud

Lancering CampaignSuite P2P: actieplatform op Salesforce met MAF

CampaignSuite is ook dit jaar weer volop in ontwikkeling. Samen met onze klanten kijken we altijd naar optimalisaties en behoeftes in de markt. Bij meerdere klanten was er de wens om een peer-to-peer platform te hebben wat net als CampaignSuite Forms kan praten met bijvoorbeeld Salesforce CRM.

Met gepaste trots lanceren we CampaignSuite P2P. 🎉

Een van die klanten was MAF (Mission Aviation Fellowship). Samen met Compassion zijn ze de afgelopen maanden nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van het peer-to-peer platform. Nu is MAF de eerste klant die er flink mee aan de weg timmert! Inmiddels lopen er al tientallen acties en zijn duizenden euro’s gedoneerd aan geweldige acties door enthousiaste supporters van MAF.

CampaignSuite P2P:
Peer-to-peer fondsenwerving met integratie op jouw digitale landschap!

  • Uitgebreide koppeling met Salesforce
  • Synchronisatie van online & offline donaties
  • Integratie met de corporate website door toevoegen van CampaignSuite P2P Gutenberg blocks
  • Eenvoudig beheer van het peer-to-peer platform met eigen WordPress CMS
  • Vaarwel handmatige import/export bestanden 👋

    Wij zijn natuurlijk niet het eerste peer-to-peer fondsenwerving platform. Er zijn er velen in allerlei kleuren en maten. Maar een peer-to-peer platform wat ook direct de projecten, actievoerders en donateurs koppelt met Salesforce is wel nieuw, uniek en een enorme tijdsbesparing. Geen CSV exportbestanden meer die handmatig gematched moeten worden met het juiste project, of nagelopen moeten worden tegenover huidige donateurslijsten.

    Met CampaignSuite P2P gaat dit allemaal automatisch.

    “Door de koppeling van het actieplatform met Salesforce is de volledige giftverwerking geautomatiseerd. Dit scheelt ons veel tijd!”

    Mark-Jan Bremmer – Hoofd Marketing en Fondsenwerving MAF

    Geintegreerd met je website 🤝

    Voor CampaignSuite P2P ontwikkelden we verschillende contentblokken die op je eigen website te gebruiken zijn. Zo breng je de acties van je achterban op meerdere plekken op je website onder de aandacht.

    Voor Mark-Jan was dit een belangrijke wens: “De acties die op verschillende plekken op de MAF-website getoond worden laten duidelijk zien dat we een heel actieve en betrokken achterban hebben bij MAF. De website is niet meer een statisch plaatje, er gebeurd echt wat!”

    Geen addertjes onder het gras

    Veel fondsenwervende platformen hanteren een fee per donatie. Of zodra je een aantal acties tegelijk wilt draaien komen er kosten bij. Bij CampaignSuite zijn er geen verrassingen: Een vaste prijs per maand en eenmalige implementatiekosten. That’s it.

    “Door het abonnementsmodel van het actieplatform weten we waar we aan toe zijn, geen verrassingen in extra kosten achteraf, geen dubbel gevoel wanneer een actie succesvol is en veel geld opbrengt.”

    Mark-Jan Bremmer – Hoofd Marketing en Fondsenwerving MAF
    Nieuws

    Was dit interessant of nuttig? Deel dit bericht met je netwerk!