Hoofdinhoud

Podcast #3: Campagne voeren met Marketing Automation – Met Carina Koerting

In de vorige podcast hebben we het gehad over hoe je marketing automation kunt inzetten binnen campagnes, maar is het wel een goede business case? De tool implementeren is kostbaar en het vraag veel van de organisatie. Zowel een investering op de ‘harde’ (geld) als de ‘zachte’ (mensen) kant van de organisatie is nodig. Is het de investering wel waard?

Deze aflevering te gast:

Carina Koerting Bartimeus Fonds

In deze aflevering gaan we in gesprek met Carina Koerting van het Bartimeus Fonds. Het fonds is inmiddels enkele jaren geleden gestart met een nieuw CRM, website en Marketing Automation en heeft in de tussentijd een aantal campagnes gedraaid met hun Marketing Automation tool.

IIn deze aflevering bespreken we middels een praktijk casus, hoe het is om met Marketing Automation een fondsenwervende campagne te voeren.We vragen naar haar ‘best practices’ op dit gebied en dat wilde ze graag delen! Bekijk de podcast hier of ga naar ons Youtube-kanaal.

Luister naar de aflevering van ‘De Wereldverbeteraar Draait Door’ over campagne voeren met Marketing Automation in de praktijk.

Om deze video te kunnen bekijken moet je ‘Sociale media en advertenties’-cookies accepteren. Klik hier om jouw cookie-instellingen te wijzigen.

Luister deze aflevering hier via Spotify

Of luister via jouw favoriete podcast kanaal

Je kunt ons vinden op Spotify, Soundcloud en Apple Podcasts. En als je daar toch bent, abonneer je. Dan ben je meteen op de hoogte wanneer er een nieuwe aflevering verschijnt.

spotify podcast
soundcloud podcast
apple podcast
Podcast DWVDD

Was dit interessant of nuttig? Deel dit bericht met je netwerk!