Webinar

Verhoog je conversie van lead naar donateur

Wil je ontdekken hoe je effectiever kunt communiceren met je doelgroep? Hoe je betrokkenheid kunt vergroten en conversie kunt optimaliseren in de non-profitsector? Schrijf je dan in voor ons webinar: ‘Lead scoring als actiegericht meetmodel’ op dinsdag 11 juli!

Lead scoring als actiegericht meetmodel

In dit webinar behandelen we de marketing automation functionaliteit “lead scoring”. Binnen elke marketing automation tool is het mogelijk om je potentiële donateurs een score te geven, gebaseerd op hun online activiteit. Leadscoring is een krachtige methode om te zie welke van jouw leads echt kans maken om te converteren en de warmste leads te targetten!

Analyseer je lead data en identificeer de interesses, behoeften en betrokkenheid van potentiële donateurs. Stel jezelf hierdoor in staat om gerichte en relevante communicatie te sturen naar je leads. Zet marketing automation in om het proces van het automatisch opvolgen van leads, het versturen van gepersonaliseerde berichten te stroomlijnen en verhoog hiermee de efficiëntie, schaalbaarheid en effectiviteit van het betrekken van je supporters en donateurs.

Wat kun je verwachten tijdens dit webinar?

  • Het model van lead scoring uitgelegd.
  • Inzicht in hoe je lead scoring en engagement scoring zelf kunt inzetten voor effectieve en relevante communicatie.
  • Praktische tips en handvatten om zelf aan de slag te gaan in jouw non-profit organisatie.
  • Succesverhalen (en moeilijkheden) uit onze projecten.
  • Veel ruimte voor vragen en gesprek.

Dit webinar is geschikt voor alle professionals die werken bij non-profits en bezig zijn met fondsenwerving, communicatie, techniek of loyaliteit.

Wanneer: Dinsdagochtend 11 juli (van 10:00 tot ca. 11:30)

Waar: Online! Vanuit je kantoor of home-office (we sturen de dag voor de webinar de link)

Voor wie: Professionals in communicatie, fondsenwerving of techniek, die bij fondsenwervende organisaties in Nederland werken

Spreker: Didier Tahamata is marketing professional met meer dan 10 jaar ervaring in het ontwikkelen en implementeren van marketing automation strategieën.

Wat neem je mee naar huis: Aan het eind van het webinar weet je precies hoe je lead scoring kunt inzetten om je conversie van lead naar donateur te vergroten!

Samen kunnen we de conversie verbeteren, betrokkenheid vergroten en impact maken!


Sluit je aan bij ons op 11 juli en laat je inspireren.

Schrijf je nu in