Strategische richting bepalen
Komen de volgende vragen je bekend voor?
- Hoe krijgen we een online strategie die écht resultaat oplevert? Wat moet ik daarvoor doen?
- Welke investeringen moeten we doen om de online werving op niveau te krijgen (techniek, tools en mensen)?
- Digitale transformatie is zo complex. Hoe krijg ik daar grip op? En hoe geef ik daar goed leiding aan, zonder alles te hoeven weten?
- Ik zie dat we meer moeten inzetten op digitaal, maar hoe krijg ik mijn mensen mee?
Online fondsenwerving breder beleggen
Online fondsenwerving is niet alleen de taak van je online marketeer. We helpen je organisatie een digital mindset te ontwikkelen.
Wendbare organisatie neerzetten
Digitalisering vraagt om een wendbare organisaties. De ontwikkelingen gaan razend snel. Wij helpen je organisatie agile te worden.
Strategische Roadmaps ontwikkelen
Samen creëren we een roadmap met concrete projecten en producten waarmee je toewerkt naar jouw doelen.
Je uitdaging woorden geven.
Soms is het moeilijk je vinger te leggen op strategische uitdagingen. Met onze design thinking workshops helpen we uitdagingen te identificeren.
Jij zet de stip. Wij maken de route.
Strategische intake
Met een eerste intake willen we vooral naar je luisteren. Waar wil je heen. En waar loop je vast? Zo leren we elkaar beter kennen!
Richting kiezen
Op basis van de intake gaan we in gesprek over de stappen die we gaan zetten om je impact te vergoten.
Starten
Aan de slag met jouw uitdaging. Dat kan een Change traject, een strategische roadmap of een concrete design thinking workshop zijn.