Het Vergeten Kind & Serious Request
In 2023 was Het Vergeten Kind het goede doel voor Serious Request! Er is een fantastisch resultaat van ruim 2,3 miljoen euro gehaald. Achter de schermen heeft Trybes het technisch platform opgezet, opgebouwd en onderhouden tijdens de piekmomenten van deze campagne. We nemen je mee in hoe we dit deden.
CampaignSuite Cloud als campagneplatform voor Save the Children
Save The Children was op zoek naar een platform voor al hun campagnepagina’s met donatie- en leadformulieren die gekoppeld waren aan Salesforce CRM en Marketing Cloud.
CampaignSuite Cloud bleek de beste oplossing!
Bartimeus Fonds leadwerving campagne
Even snel online iets bestellen. Makkelijk toch? Niet voor mensen die slechtziend zijn.
Voor het Bartiméus Fonds maakten we een leadwervende digital experience.
Ervaar het zelf. Kan jij binnen 60 tellen het juiste product in je winkelwagen krijgen?
Amref neemt hoge vlucht met CampaignSuite
Bij Amref ging veel kostbare tijd verloren aan handmatig donaties in het CRM krijgen.
Met onze CampaignSuite oplossing zorgen wij ervoor dat donaties direct in Dynamics terecht komen.
Zo kon Amref een enorme digitale slag slaan en dat scheelt een boel vlieguren!